Contact

Support

Onze support werkt als volgt: u koopt dan een aantal uren bij S.C.S. in tegen gereduceerd uurtarief en betaalt geen voorrijkosten meer*. Als u ons nodig hebt, hoeft u maar even te bellen en wij staan voor u klaar. Na iedere sessie ontvangt u per fax een overzicht van de verrichte werkzaamheden en de overgebleven servicetijd van het contract. Dat is pas lekker gemakkelijk!

U kunt gebruik van onze diensten maken middels de volgende methoden:

Hulp op afroep


Op afspraak

U betaalt voorrijkosten en de werkzaamheden worden volgens uurtarief verrekend.

Servicecontract;
binnen kantooruren

ma t/m vr 08:00 t/m 18:00 uur

U sluit bij ons een service contract af. U koopt dan 10 of 20 uren van te voren in tegen gereduceerd tarief. Alle werkzaamheden worden in eenheden van kwartieren verrekend. Na afloop ontvang u per mail altijd een overzicht van verrichte werkzaamheden en u ziet in één oogopslag hoeveel uren er over zijn.

Servicecontract;
buiten kantooruren

ma t/m zo 07:00 t/m 22:00 uur

Werkzaamheden buiten kantooruren worden tegen 150% verrekend op uw contract.

Op deze pagina kunnen we u onmiddellijk voorzien van hulp op afstand. U downloadt onze support software en alleen na het doorgeven van een code en wachtwoord kunnen wij op uw PC, laptop of Server meekijken en meteen ondersteuning bieden.


Na een klik op de rode knop Support start de download, u kiest voor Uitvoeren en geeft u eventueel nog permissie voor het aanbrengen van wijzigingen. Al snel verschijnt dan het venster met de codes.



Support